Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 25 februari 2011

Min lunch på MAX
















Burgaren på bilden i menyn (till höger) säger följande:
Hej. Jag består av tjockt fluffigt lätt grillat bröd. Krispiga färska salladsblad. Jag har en saftig tjock köttbit att sätta tänderna i med en härlig ostskiva med smak av cheddar. Njut av den fräscha dressingen av vitlök och persilja. Jag är en riktig godbit inslagen i lyxig guldfolie. Ät mig! Ääääääät mig!!!



Burgaren (den levererade) till vänster säger:
Tjenare. Jag blev precis överkörd av gratisbussen till Ikea fullastad med tjocka pensionärer. Sen kom regnet och jag blev blöt som en hund. Jag luktar förresten likadant. Sedan fick jag lägga mig och vila i ett värmeskåp fyra timmar och vänta på att någon stackare skulle köpa just mig. Det blev du. Grattis. Men om jag vore dig skulle jag slänga mig i närmaste köttkvarn och göra ett par fräsiga kalsonger av guldfolien du betalade 75 kr för.

Inga kommentarer: