Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 1 februari 2011

Snusfri dag 2

Framför mig ligger resterna av blomman uppsliten med rötter och allt. Lite jord ligger utspritt runt omkring. Krukan ligger omkullvält bredvid. Några lösa skärvor vittnar om våld.
Det här går ju finemang, mumlar jag för mig själv medan klumpar av mörk fuktig blomjord rasar från insidan av min överläpp och bildar en kletig sörja på tangentbordet nedanför. Någon kommer fram för att fråga mig något men vänder hastigt om utan förklaring. Finemang, finemang, finemang, hojtar jag högt medan jag smakar på resterna av blomman.
Endast en ryckning i ögat avslöjar min snusabstinens. Ingenting annat.
Finemang.

1 kommentar:

Tobbe sa...

Jag gjorde också en sån där, sen tre år senare bara PANG GIMME THE SNOOS och livet återgick till det normala. :)