Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 3 mars 2011

Death!

 












Bövelen. Det här får mig att vilja hissa upp mig i hästsadeln, dra på mig en bögig cowboyhatt och skena iväg över prärien med winchesterbössa i högsta hugg och slentrianskjuta indianer och djur
till både höger och vänster. När jag fällt tillräckligt med ätliga djur så sätter jag upp mitt Brokebackmountain-tält och har förbjuden sex med en burk mexikanska bönor. Efter det släpar jag hem en död buffel i lasso som jag helgrillar och penslar med min nyinköpta "Pain is good - zesty chipotle steak sauce" eller kanske med "Blair's Pure Death Sauce"? Satan i gatan. Jag bara älskar utbudet på den här sajten! Återkommer med recension på det jag köpt.

Inga kommentarer: