Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

onsdag 17 februari 2010

Ryckningarna

Fan. Jag har haft ryckningar i mitt vänstra ögonlock nu i över en vecka. Sådana där små små små riktigt jävligt irriterande ryckningar. Tror det beror på att jag är trött eller något. Jag börjar känna mig som kommissarie Charles Dreyfus i Peter Sellers Pink Panther, ni vet han som sitter och blinkar hysteriskt med ena ögat och fnissar på ett sinnessjukt sätt så snart Inspector Clouseau kommer i närheten. Kanske är detta det första tecknet på att jag håller på att tappa förståndet. Det börjar med små små små darr på ena ögat. Fortsätter med sinnessjuka fniss så snart en kollega närmar sig mitt skrivbord. Och så slutar det med att jag hänger naken upp och ner i lamparmaturen ovanför mitt skrivbord och skjuter gem på kollegorna.

Ja, man kan ju alltid hoppas.

Inga kommentarer: