Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 21 januari 2008

Min avskedsansökan

"Kära Arbetsgivare
Jag lämnar min post nu. Jag kommer inte tillbaka. Innan jag går vill jag lämna några minnesmärken från min tid här på Företaget. Jag har ollat allas tangentbord på min avdelning. Men jag säger inte på vilka knappar. Jag har bajsat i en blomkruka. Men jag säger inte på vilket våningsplan. Jag har mailat våra samarbetspartners/kunder från vår gemensamma gruppadress där jag skrev "Inkompetenta bögar, vi vill aldrig mer arbeta med Er! Vi klarar oss utan Er". Men jag säger inte till vilka. Sist men inte minst har jag släppt ut 436 st Tamilska könsloppor på toaletten. Men jag säger inte på vilket våningsplan.
Jag har precis vunnit en miljon euro, och jag säger härmed upp mig med omedelbar verkan."

Nu återstår bara att kontakta Jean-Piere Beuret hur jag får över min miljon. Jag hoppas det går snabbt. Gärna innan den 25:e eftersom jag antagligen inte får någon lön nu.

Inga kommentarer: