Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

onsdag 23 januari 2008

Träning - se resultatet

Eftersom det ska bli bröllop i år så började jag i höstas att träna och äta nyttigare. En bra morot för att komma igång. Jag ville ju inte stå där som en påse ister bredvid min vackra blivande fru. Målet var att komma ner 8 kg. Nu har jag nått dit. 9 kg ister är borta och nu ska det byggas en ny kropp under det slappa skinnet. Mer muskler. Eftersom jag använt Företagets Viktminskningstjänst så vill nu representanter från tjänsten använda mig som Case, med "före" och "efter" -bilder. Jag är lite osäker på om det är en bra idé. Vad tycker ni? Jag letade upp bilder på hur jag såg ut före - en tjock och lite osäker pojke. Och efter - en välbyggd självsäker man. Se själva.

Inga kommentarer: