Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 24 januari 2008

Torsdagens toppen & botten

Toppen
1. Jag vann i badminton idag
2. Jag kommer bli full ikväll
3. När jag blir full får jag röka
4. När jag röker blir jag ännu fullare
5. När jag blir ännu fullare kommer jag att missa mer av den tråkiga Rockbjörnengalan
6. Om jag blir jättefull kommer jag att missa hela galan
7. Imorgon kommer jag inte komma ihåg att jag varit på galan
8. Jag vann £820,000.00 på min mailadress idag igen. Denna gång från en Mr. Philips Cowbelly från Yahoo! Jag är så jävla rik nu så jag orkar inte ens räkna ut hur mycket det är i svenska pengar. Och vad är det för jävla namn? Cowbelly. "Hej, jag heter Komage, du har vunnit en miljardtriljarders pund!"
9. Sedan min jobbmailadress blev hackad till dirt@dirtysex.com så vinner jag massor av pengar på min mail
10. För alla pengar ska jag köpa Rockbjörnengalan och lägga ner den


Botten
1. Jag fick åka kommunalt i morse pga att jag ska bli full ikväll
2. Jag kommer få åka kommunalt imorgon för att jag blev full ikväll
3. Jag missade hela Rockbjörnengalan för att jag blev för full
4. Jag skulle ha skippat galan och åkt hem, istället blev jag full i onödan, gick på galan och åkte hem sen, jättefull, men missade ändå galan
5. Jag måste cykla hem full på en damcykel från stationen
6. Jag kommer vara för full för att cykla och jag måste leda hem en damcykel från stationen
7. Damcykeln har en cykelkorg
8. Jag kommer aldrig kunna leda hem damcykeln för att jag inte ens när jag är nykter klarar jag att låsa upp cykeln
9. Jag är för full för att gå hem
10. Jag får sova i cykelkorgen

Inga kommentarer: