Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

lördag 19 januari 2008

Stormen vs Halo 3

Tanken var att åka hem direkt efter jobbet och knyta fast hela trädgården med rep eftersom "Stormen" skulle komma. Köpa upp mig på konserver och stearinljus, spika för fönstrena, sätta på mig mitt survivalkit bestående av kamobrallor, snusnäsduk på huvudet och ladda luftgeväret. Sen skulle jag bara sätta mig i soffan och vänta ut "Stormen", kanske skulle jag öppna en konservburk och samtidigt som jag smaskar på ravioli från 1973 funderar jag på hur man bäst får till ett Headshot med luftgeväret på oönskade grannar som försöker bryta sig in i våra igenspikade fönster pga att lukten av härsken ravioli spridit sig runt "A Wasteland called Jakan". Istället blev det På Spåret hemma hos Arvid, med efterföljande Halo 3, skändad i båda grenarna hade jag nog gjort bättre som galen Survivalguy i förorten, då hade jag haft större chans att få till ett Headshot.

Inga kommentarer: