Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 18 januari 2008

Premiär

Min första tanke var att skriva om fiske, men om jag bara ska skriva om det kommer det här att bli historiens tråkigaste blogg. Inte för att ämnet i sig är ointressant utan för att jag fiskar för sällan. Alltså måste jag krydda denna blogg med något mer. Jag tror ämnen som film, tvspel, golf, våld, snusk och galna tankar kring vardagen kan fungera. Alltså, vi pratar om en sjuk härlig mix av allt ovan. Sånt som jag tycker är kul med andra ord. Det kan nog inte bli annat än succé.

Dessutom läste jag att jag kan tjäna pengar på detta, om jag tillåter annonser på min blogg. Men det kräver att mina läsare klickar på dom. Men då måste jag först ha läsare på min blogg. Vilket kanske blir svårt.

2 kommentarer:

Froggy sa...

Nu har du en läsare! Jag är först!

Skygod sa...

jag kan oxå tänka mig och läsa den ibland ... bara du undviker fiske snacket du höll på att tappa mig på första två meningarna...