Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 21 april 2009

Indianen Lätta Löpbandet

Snart ska den här fjäderlätta lilla indianen vara på sin absoluta topp. På fredag gör jag och en kollega Coopers test. Med målet att nå det högsta resultatet, "utmärkt konditon". Så idag tassade jag upp på lunchen med mjuka lätta mockasiner på löpbandet. Sprang som självaste Forrest Gump med armar och ben slängandes än hit och än dit. Rödblå i ansiktet som Sune Mangs på muggen med riktigt riktigt hård mage. 4 kilometer på 17 minuter idag lovar gott inför fredagens tokrace. Om jag klarar fredagens test ska jag tatuera in "utmärkt kondition" på min högra skinkhalva. Lite snett sådär, som en stämpel i rött. Ja. Som på svålen på en julskinka. Just det.

Inga kommentarer: