Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 7 januari 2010

Feed me!





Igår tog Lillen tag i mig och stirrade mig i ögonen. Som om han ville berätta något.
"Pappa? Imorgon vill jag ha riktigt käk. Förstår du? Annars kanske det händer en olycka med ditt finger. Trots att jag inte har några tänder ännu så har jag käkar som en stenkross. Så. Lagad lunch imorgon?"
Så idag har Översten fått hemmagjord palsternackspure med osaltat smör och bröstmjölk. Det smakade ljuvligt om jag får säga det själv. En fin balanserad sötma från palsternackan och den där naturligt moderliga spenvarma smaken från ett ljummet bröst. Översten smakade, smackade, jollrade, skrattade och åt som en prärievarg som sliter en liten jordekorre i stycken. Just så. Thats my boy!


-- Post From My iPhone

Inga kommentarer: