Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 8 januari 2010

Sista semesterdagen

Nu är det dags. Efter tre veckors semesterkoma. Jag lämnar soffan. Krälar in i duschen. Rakar mig. Klär mig. Tittar mig i spegeln. Känner inte igen mig. Kanske är det håret. Ser ut som Big Foot på speed. Måste ta tag i denna misär. Idag går jag och klipper mig. Det blir spännande. Har knappt varit ute de senaste veckorna. Vi har suttit inne i huset och eldat upp möblerna på grund av kylan. Granjäveln åkte först. Sedan åkte ikeamöblerna enligt devisen billigast går före. Nu är vi inne på de lite dyrare grejorna. Brinner bättre än Ikeas skit. Sen blev vi osams när möblerna tog slut. Frun ville langa in xboxen medan jag ville kasta in hennes handväska i torrt fint äkta skinn. Men vi enades om att istället smyga över till grannen och demontera hans carport. På måndag går jag och jobbar som en vanlig man. Varm, nyklippt och fet.


-- Post From My iPhone

Inga kommentarer: