Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 18 mars 2010

Kulturvecka

Jag är fortfarande risig. Har fått puckelrygg av allt liggande i säng och soffa. Mina gamla träknän har låst sig i 10 graders vinkel. Har tappat talet och kommunicerar bara genom olika gubbläten. En harkling betyder ja och två nej. En rap betyder glad och en gubbprutt arg och butter. Jag knaprar piller och medicin som en sötsugen Sune Mangs i en gottebutik. För att fördriva tiden dricker jag morfinbaserad hostmedicin som jag blir konstig och sävlig av samtidigt som jag tittar på film. Hittills har jag klämt Maskinisten, Ghosts of Mars, Män som hatar kvinnor, District 9, Zombieland, This is England, X-Men Origins Wolverine och lite annat skit. Idag ser jag 2012, Shutter Island, The Road, Avatar och hela serien Spartacus blod and sand. Inget ont som har något gott med sig. Nu tar jag igen 6 månader av filmtorka.
Jag tar med mig gotteskål med blandade färgglada piller, morfindrink och farmors gamla hemorrojdkudde.


-- Post From My iPhone

4 kommentarer:

Ludvig sa...

Man-flue = 37,2 grader

Anonym sa...

Mancold:

http://www.youtube.com/watch?v=rXLHWmjA5IE

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hegge sa...

Thats me!