Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 16 mars 2010

Sjuk

Jag är sjuk. Ligger hemma och simmar i mina egna kroppsvätskor. Jag har feber. Har sällan det. Igår hade jag 39 grader. Herregud. Jag är alltså nära döden. Det är så när killar är sjuka. Vi är alltid lite närmare döden än när tjejer är sjuka. Så. Jag ligger i min spökplump-pyjamas och stirrar i taket. Då och då ger jag ifrån mig otäcka gubbljud för att signalera till resten av familjen att jag fortfarande lever. Men knappt. Tur är att min fru är en stålkvinna och kan ta hand om både liten frisk baby och sjuk jättebaby.

-- Post From My iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Du menar att du har en mancold?
kolla här:
http://www.youtube.com/watch?v=rXLHWmjA5IE