Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

onsdag 3 juni 2009

En summering

Jag registrerar all min träning på funbeat.se. Kul att se hur mycket och ofta jag tränar. Tittade i träningskalendern. En totalsummering av min träning sedan jag reggade mig på funbeat 1 mars i år.

Totalt tid:
5512 min / 91 h 52 min

Total sträcka:
197,95 km

Antal träningspass:
68

Antal dagar med träning:
68 (69% av alla dagar)

Snitt sträcka per vecka:
14,14 km


Sen kan man ju bara spekulera i det jag slappat, ätit, druckit och spelat tv-spel. Men något åt det här hållet.

Total tv-spelstid i soffan (liggandes):
ca 40-50 h

Antal överdrivet onyttiga grillpass, bestående av olika djur, korvar och rödvin (några små förätter kan ha slunkit ner också, och en del efterätter när jag tänker efter):
Minst 20st

Antal fyllepass (svårt att komma ihåg):
5-10st

Spontanslappning:
ca 200-300 h

Summan av kardemumman. Det måste vara balans i universum.

3 kommentarer:

Martin sa...

Wow.. du är min hjälte!

Det är ju ok att halka å råka hälla i sig litervis med öl och välgrillade lammkorvar OM man tränar som du gör!

Jag vill oxå vara så motiverad med just träningen som du är!

Well done!

Stins Krabbförvåning sa...

Ok, du slår mig på träningstimmar, men flåset ligger jag i fas med.

Jag flåsar mycket. Gärna med okända i telefonen.

Hegge sa...

Thanx man : ), det e bara å bestämma sig och köra igång.