Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 1 juni 2009

Färjan




Tittar på Färjan. Ett par som gifter sig på båten. Det hela ser rätt tragiskt ut med en präst som kommer direkt från Säters mentalsjukhus. Jag blir illamående. Jag blir fan sjösjuk. Får tvångstankar om isberg och bogvisir. Är jag ond då? Betyder det att jag är en dålig människa? Bara för att jag för en sekund hoppas att båtjäveln sjunker med hela packet. Eller ok då. Jag hoppas inte riktigt, jag kan inte sluta titta. En hel båt full med trailertrash. Jag älskar det. Tänk om man kunde slänga ombord ett gäng skjutgalna snutar från Cops också. Vilken show det skulle bli. Men det är klart. Dom har ju Anita, väktaren ombord, hon är både trailertrash och galen snut på samma gång. Hon skrämmer mig. Precis som Tomten gjorde när jag var liten.
-- Post From My iPhone

Inga kommentarer: