Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 1 juni 2009

Supersöndag

Golfkursen börjar redan betala sig. Vad sägs om nio par och en birdie i gårdagens golfrunda. Träffade 10 av 14 fairways med driverskrället. Krossade allt motstånd i 4-bollen. Vann åtta av de nio första hålen och åkte räkmacka med riktigt mycket majonäs sista nio. Firade segern uppe i klubbhuset med en kall öl i solen och dryga kommentarer. Ja, vad ska egentligen hända när jag börjar träna på allvar? I morgon åker jag till drivingrangen och övar på riktigt med drivern. Jag ligger ungefär 4000 bollar efter med träningen till nästa kurstillfälle. Jag tar med mitt dryga självförtroende, min sönderbrända kropp och en lastbil med bollar.

Inga kommentarer: