Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 3 september 2009

Födelsedag

Idag var det ju tänkt att Chevy skulle ha sin födelsedag. Det har barnmorskan sagt och trott hela tiden. Men. Jag tror inte att han kommer förrän på söndag som sagt. Och vilken tur sen då. Jag har ju inte köpt någon födelsedagspresent än. Men å andra sidan har jag inte fått någon önskelista av honom. Då är det faktiskt inte så himla lätt. För bövelen. Jag har aldrig ens träffat honom. Vad har han för intressen? Vilka färger gillar han? Det här är svårt. Riktigt svårt. Men en bilbana är väl kul? Italienska korvar? Radiostyrd bil? Ett flipperspel kanske? En egen ölkran? Jag hade blivit jäkligt glad i allafall. Och jag tror dom andra knoddarna på BB skulle bli sjukt avis. Egen ölkran. Det skulle smaka det.

2 kommentarer:

Andy sa...

Vanilla Ice Greatest Hits. Ja jag vet jag tjatar men han e underskattade. ;-)

Hegge sa...

Till det behöver man definitivt en egen ölkran.