Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 8 juli 2008

Bad robot



Jag: Vafan! Här sitter man och sippar på en cafe latte vid Stureplan och rattar igång Hegge 1.0. Och vad får man se? Den rackarn sitter och sover på jobbet. Tagen på bar gärning. Men va tusan?! Jag får ingen kontakt med plåtburken! Kom igen nu då! Börja jobba för helvete! Hallå! Mayday! Mayday! Kom igen nu! Snälla! Du får dubbla duracell till middag! Bara du connectar nu!

Hegge 1.0: Hi, Im on sleeping mode right now and I dont give a shit. Welcome back later.


Jag: För heeeeelvete! Cooooonecta nu då!


Hegge 1.0: Hi, Im on vacation mode right now and I dont give a shit. Please dont bother me again.

Jag: Ghhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Hegge 1.0: Hi, I´ve warned you. Turning the system off. Going in to deep coma-mode. I´ll be available in late august. Have a nice day.

Jag: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!..........

Servitören: Det blir 85 kr för kaffet, tack! Något mer?


Jag: 85 kr? Men va...

Inga kommentarer: