Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 4 juli 2008

Radiostyrd


Muuuhahahaha! Jag har byggt en robot av mig själv som sitter och låtsasjobbar på min arbetsplats. Radiostyrd. När ni läser detta sitter jag i själva verket på en krog i stan och sippar på en paraplydrink med tomtebloss. Jag vet. Jag är genial. Så när ni sitter med revolvermynningen mot tinningen i era små arbetarbås och våtdrömmer om Magaluf. Då sitter jag och rattar min Hegge 1.0 med fjärrkontroll i cool enhandsfattning från Stureplan med näsan i en räkcocktail. Jag har dessutom programmerat roboten så att den går på toa två gånger om dagen. Funkar så där. I morse bajade den i min kollegas papperskorg. Den går och äter lunch kl 11:30 varje dag. Funkar så där. I dag åt den upp kollegans tangentbord, armstödet till stolen och 8 gem. En gång om dagen går den på möte. Funkar så där. Alldeles nyss gick den in på ledningsgruppsmötet. Bajade på bordet. Åt upp chefens slips. Satte sig ner och fick datatourette och kastade obönhörligen ur sig okvädesord som kretskortknulla, ramminnesrunka och musmattemuff. Sen gick den tillbaka till min arbetsplats. Satte sig ner. Åt upp kablarna och trafon till min dator. Skallade sönder min 20 tums skärm. Tömde mitt pennskrin på mynt. Ringde en taxi och åkte hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj!