Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 4 juli 2008

Möte med en hund



Jag: Ja, kom då vovven!
Hund: Tystnad.

Jag:
Ja, kom då vovven!

Hund: Tystnad.

Jag:
Men för helvete! Kom då!

Hund: Tystnad.

Jag:
Fyfan vilken jävla korkad hund. Ful är du också! Hör du det! Jävla cp-hund!
Hund: Tystnad.


Jag:
Jag lovar. Jag dropkickar dig om du inte kommer!

Hund: Tystnad.

Jag:
Nej, nu jävlar! Jag klättrar upp på räcket och wrestlingjumpar dig hundkräk!

Hund: Tystnad.

Jag:
Sista chansen nu. Jag har en dunk med bensin och en zippolighter! Fattar du! U gonna flame in hell! Du kommer se ut som en bögig nakenhund från Täby och lukta bränd skorpa när jag är klar med dig.

Hund: Tystnad.

Jag:
Det var väl själva fan. Har du bajsat nu också? Nej men fy fan vilken kringla. McFlurry. Det är så du heter va?! Så är det ja. Just det. McFlurry. Ja, kom då!

Hund: Tystnad.

Jag:
Men va faaaaaan! Ska du ha en egen jävla permobil för att komma eller?!
Hund: Tystnad.

Jag: Tystnad.
Hund: Tystnad.

Jag: Fika någon?
Hund: Ja tack.

Inga kommentarer: