Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

onsdag 9 juli 2008

Gräsänkling



Gräsänkling i två dagar. Ikväll blir det nog en dejt med fröken Xbox 360 och GTA IV. Gejmade lite häromdagen. Då fick jag scora med en brud efter att ha bjussat på burgare på stan. Lättraggat. Sen gick jag på strippklubb. Bara för att sekunden senare blåsa ut hela stället med min AK47. Gangstas och bitches flög all världens väg. Jag gjorde puré av allt. Stal en värstingjänkare och plöjde genom gatorna som en galen 87-åring på speed och med demonröster i huvudet. Ibland är det najs att fly verkligheten. Bara för en kväll.

2 kommentarer:

Martin sa...

Har du tänkt på att fröken-GTA har 6 fingar?

Lärde mig det i en annan rolig blog:
http://photoshopdisasters.blogspot.com/

See you guys soon!

/M

Hegge sa...

Ja jäklar, vilken fingerfärdig liten pulla.