Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 18 juli 2008

Skambud



Snart på en uppfart nära oss. Men. Det betyder att något annat ska säljas. Vår nuvarande bil. Och det suger alltid. Folk som ringer och lägger skambud. Kommer förbi och tittar. Hittar fel. Lägger skambud. Sparkar på däcken. Hummar för sig själva. Skakar på huvudet. Lägger skambud. Tittar under huven. Hummar. Skakar på huvudet. Lägger skambud. Jag säger att det inte är en ny bil dom tittar på. Dom hummar bara. Hittar en minimal repa på kofångaren. Dom suckar och stönar. Lägger skambud. Jag avskyr dom. Men. Jag kommer vara som hård som sten. Passar inte galoschen så stick och brinn bara. Och. Jag ska dessutom kränga min kompis Klabbes kärra eftersom han hänger i Bryssel och har skaffat ny. Men den bilen blir nog lättare och sälja. För den är ju tjejkörd i alla år.

Så. Här är objekten.
Mazda 6 Sportkombi -04. 135.000 blås.
Citroen Evasion -02. 80.000 blås.
Köp nu. Så skickar jag med en gurkskalare och ett sauna belt.

Inga kommentarer: