Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 26 januari 2009

Bandy

Tittade på bandy i helgen i brist på annat. Sov mig i genom hela semifinalen och hade stora problem med att hålla mig vaken i vm-finalen där Sverige tog guld. Jag tror aldrig jag såg bollen en enda gång under matchen trots att jag har hyfsad syn och en stor fin teve. Jag jublade aldrig när det blev mål för jag såg aldrig om bollen var inne. Jag jublade aldrig heller när någon gjorde en fantastisk soloräd och dribblade sig genom motståndarnas försvar för han kunde lika gärna gjort det utan boll och inte en jävel hade märkt något. Man känner sig som världens största idiot när man tittar på bandy. Hela tiden tänker man för sig själv, var är bollen? Var är bollen? Var är bollen? Var i helvete är bollen? Var i helvete är bolljääääääääääääääveln???! Jaha. I mål. Jävla skitsport. Jag ska aldrig mer titta på bandy. Jag hatar bandy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Använd din inre syn för att se bollen.