Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 8 januari 2009

Varaner, snorkling och magsjuka


Legat däckad ett tag nu. Med en hink rom, feber och magsjuka i kroppen så blev det total slagsida igår efter bröllopet. Idag står jag åter och svajar i vinden. Tur det eftersom vi idag varit vid en ö långt ut i havet och snorklat och spanat in enorma varaner. Fantastiskt roligt. Så. Ikväll håller jag tummarna att magen funkar. Och så håller jag ihop benen. Riktigt tajt.

3 kommentarer:

Martin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Martin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Martin sa...

Ska jag buda ner några av dessa?
Modell 1 modell 2

modell 3

Finns blöjor med skärp som kan vara bra när det är lite tryck i kistan. Du kan även sejfa med en modell 3 också. Man vill ju inte riskera en blow-out!

För dig skulle jag även rekommendera denna trendriktiga
hygienbyxan.

Mvh
Husläkaren