Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 29 januari 2009

Torsdag

Kort sammanfattning. Skitdag. Så. Avklarat.
Ser i stället fram emot morgondagens baluns med jobbet. Det är tredje veckan i rad det är partaj. Härligt. Vi är indelade i lag och jag är med i det Rosa laget vilket betyder att man ska ha något rosa på sig. Vilket känns tryggt. Rosa är ju som bekant min favoritfärg. Jag står och väljer mellan min rosa skjorta eller mina rosa herrtrosor i 100 procent garn. Helst av allt hade jag velat ha en propellerkeps i rosa men det verkar svårt att få tag i.
Hursomhelst så kommer jag att lägga resterande kraft och energi idag på att hata min capslock-knapp. Gud vad jag hatar den tangenten. Det är den värsta tangenten av dom alla. Capslock. Fy fan.

Inga kommentarer: