Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 30 januari 2009

Superfredag

Ikväll smäller det. Ja. På TV4 alltså. Kl. 21:30 med Hjälp! Chevy Chase är tillbaka. I svensk teve. Då är jag visserligen på fest med jobbet och jag får se det i morgon istället. Men jag vet att Chevy är med mig i kväll. Jag kommer att hedra honom genom att vara extra rolig, konstig och packad ikväll. Så i morgon när jag vaknar med de sedvanliga galna romerna spelandes i bakhuvudet kommer jag att glida upp i min morgonstass och lägga mig på soffan med skyhöga förväntningar, ett brett smajl och ett glas smärtstillande. Jag längtar redan.
Så. Snart ställer jag stora visaren på "Party" och den lilla visaren på "Konstig" och ser med spänning fram emot kvällens festligheter.

Inga kommentarer: