Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 20 januari 2009

Superkroppen

Så kom det sig att jag kravlade mig upp på vågen igår. Med tunga tankar. Och. Mooohhahahaha! Ner ett halvt kilo och dessutom hade jag minskat i kroppsfett. Efter julmat, snaps, öl, semester och fester och inte ett enda träningspass. Den stora visaren måste ha stått på "Superförbränning" under ledigheten. Vilken superkropp jag har. Idag springer jag och köper blåa trikåer, mantel och röda y-frontare och flyger hem efter jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gör inte det! Jag kan se hur en DC9:a plötsligt tappar höjd och suger in dig i sin turbin. I det att sprids över en stor areal applåderar resenärerna. Vid spakarna sitter tyvärr jag. Dykningen var med flit är jag rädd. Men tar du dig hem markledes ska fridens liljor mot dig le!

Hegge sa...

Du är överallt Stefbritt. Som luftburen ebola.