Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 16 februari 2009

Måndag

För att vara måndag så är det riktigt bra. En bra jäkla måndag. Helt enkelt. Jag var som en japansk småbil på träningen idag med startkablarna kopplade till Barsebäck. Varvade nog en 30000 varv. Låg på rött hela tiden. Efter tre kilometer kastade jag i 4:an och vevade ner rutan och moonade snubben på löpbandet bredvid allt medan jag försvann i horisonten med mina små snabba japanska sulor. Efter racet kastade jag mig på backen och gjorde 40 reptilsnabba armhävningar medan jag i vänster hand höll upp manualen till min nya klockradio. Sedan vände jag på steken och pushade 100 stenhårda situps med Sune Mangs kalsonger dragna över huvudet.
En bra jäkla måndag. Helt enkelt.

Och är inte Chevy ett fantastiskt namn?

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart att du kan försvinna i fjärran på löpbandet...