Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 12 februari 2009

Torsdagsträning

Jag känner verkligen inte för att träna idag. Men jag måste. För tävlingens skull. Men jag kan komma på mängder av anledningar till att inte träna idag. Jag är närsynt och hittar inte till gymmet. Jag är hjulbent och saknar handbroms och kan bara rulla baklänges. Jag är för trött och somnar i hissen på väg upp. Jag är för hungrig och äter upp mina träningskläder. Jag är för tjock och fastnar i stolen. Jag har glömt mina hålfotsinlägg hemma och äter mumsmums istället. Jag baddar mig med äggvita och rullar mig i ströbröd och steker mig på medelvärme. Jag upptäcker att jag egentligen bara är min egen skugga och försvinner i mörkret under skrivbordet. Jag är egentligen bara påhittad av mina föräldrar och finns överhuvudtaget inte. Men då skulle jag ju inte ens kunna skriva det här inlägget och... szöb... zzziitt... mmoooob...

hallå?...

hallå?..

...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nog finns du. Det känns på lukten.

Hegge sa...

Jag är alltså bara en doft.

Martin sa...

Här har du en hegge-tube film!

http://www.youtube.com/watch?v=m99EYrGCSfY

Hegge sa...

Hahaha!