Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 23 februari 2009

Måndag

Här var det måndag. Redan vid frukosten var jag som en drogad 4-årig zombie med vänsterarmen där högerarmen ska sitta. Välte ut juicen. Kastade tidningar vilt omkring mig i frustration. Muttrade och surade. Trött och ont i ryggen. Hela vägen till jobbet i bilen satt jag som en sur gammal galen gubbe och hytte med näven åt alla trafikanter. Svor åt de bedrövliga radiostationerna som skvalade ut skit. I dag är det måndag. Och jag är kinkig. Ja. Jag tror till och med att jag skiter i att träna. Så jävligt mycket måndag är det. Om jag hade en klubba och om jag hade en spade. Då hade jag slagit den här dagen i huvudet och grävt ner den. Så. Nu ska jag leta reda på min burk med sockerpiller. Överdosera. Dra på ett låtsasleende. Sen ställer jag stora visaren på "Lyckopiller" och lilla på "Lobotomerad" och hoppas att dagen snabbt tar slut.

Inga kommentarer: