Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 26 februari 2009

Skenar



Musiken skvalar i mina öron. Iron Maiden öser på. Jag höjer volymen. Biter nacken av en liten fågel. Kastar ut kollegans skrivbord genom fönstret. Super mig full. Samtidigt arbetar jag för fullt. Tempot är enormt. Trycket är på max. Jag mailar, skapar, formger, skriver, lyssnar, pratar, dricker och surfar 20 sajter samtidigt. Plötsligt händer det. Jag skenar.

2 kommentarer:

Martin sa...

Fan att jag inte har photoshop på min nya dator.. annars ligger en helge-bläckfisk i photoshop-pipen.. en arm åt varje syssla.

Bara en bild som poppade upp i min skalle.

Eller kanske en shiva-helge i trans..

Fan.. måste installera Photoshop!

Hegge sa...

Livet blir roligare då.