Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

söndag 30 mars 2008

Jag är på min vakt




Från och med nu sover jag med ett öga öppet. Ser mig en extra gång över axeln. Jag vet att det smids planer. Det finns onda krafter. Det finns goda. Jag hoppas dom goda vinner. Jag vet att Kraften är stark hos vissa. Gå inte över till den Mörka sidan.

Hursomhelst. Jag är redo. Jag har sytt ihop alla mina kroppsöppningar. Jag kommer bära ett könsharnesk 24 timmar om dygnet. Jag dricker bedövningsmedel varje kväll. Jag smiskar mig själv med ett pingisracket varje morgon för att kunna stå emot smärta bättre. Jag gör 2000 situps varje heltimme. Varje halvtimme tänder jag rökelser och går in i djup trans. Jag äter bara levande föda. Möss och insekter. Jag somnar varje kväll med startkablar i bröstvårtorna kopplade till dubbla bilbatterier från en Charger av 1969 års modell. Jag äter frukost på 1.5 meters djup i vår pool utan att tryckutjämna och hålla andan.

Kort sagt. Jag är redo.

Bring it on. Motherfuckers.

2 kommentarer:

Anonym sa...

MOHAHAHAHAHAHAHAAAA

Anonym sa...

Du kan springa men inte gömma dig......