Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 4 mars 2008

Järnhästen

Halvdagskonferens med jobbet. Middag senare ikväll. Kanske blir det någon öl eller två. Damcykeln är framkörd vid stationen som sig bör. Den blir allt svårare att cykla på. Den växlar nämligen när den själv känner för det. Vilket gör att det blir en ganska orytmisk färd. Jag ser ut som en enorm bebis på en halt liten ponny när jag kommer hojandes i full fart. Det borde kunna bädda för en intressant hemfärd ikväll. Jag. En onykter midnight-cowboy på sin halta lilla springare.
Jag är bara orolig för en sak. Att någon skändar min lilla springares sadel. Det är ju trots allt en sexig liten järnhäst. Med en stor härlig cykelkorg och allt.

2 kommentarer:

Martin sa...

Nu har jag läst hela bloggen :-) Veely good!

Skrattade precis åt hur du redovisade böcker! Känner igen mig rätt bra! Största bedrift jag lyckats med är att skummläsa en tysk bok på 10 minuter på rasten innan lektionen och sedan slingrat mig igenom samtalsgrupp samt muntlig redovisning. Hehe..

Sedan var jag och Kurre pionjärer i internetfusk. Jag tror jag skrev e sida i mitt specialarbete och copypastade in resten. Har nog inte ens läst det arbetet i sin fulla längt :-)

Hittade en theme-movie till din blogg!
http://www.youtube.com/watch?v=d1xfp6Xeu0c&NR=1

Bis später mein schmetterling!

Hegge sa...

Haha! Najs movie! :D