Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 14 mars 2008

Några tankar inför helgen

Vinprovning i helgen.
Vinet som ska serveras på bröllopet. Hoppas det smakar. I annat fall får vi köpa vin av grannen och bjuda på bröllopet. Han gör eget maskrosvin. I dunk. Grumligt. Jättegrumligt. Ser faktiskt mer ut som färsköl än vin.

Lammkött.
Vi ska hämta ett helt lamm. Styckat och klart. Hoppas det är Peder Lamm dom skjutit. Så kanske vi slipper Kockduellen på tv4.

Melodifestivalen.
Nordman gick till finalen i Globen. Fan. Det betyder att pundarkärran är tillbaka.
Bröderna Runkedal. Två kukhuvuden som sjunger utan pungkulor.

Träning.
Nytt PB idag på 4 km. 17:10. När jag gått under 17 minuter ska jag öka till 5 km. Och tatuera in Cannonball Runner på röven.

Gräsänkling ikväll.
Det betyder att jag och Fröken Xbox360 har en kväll ihop.

Tvätta bilen.
Jag ska verkligen försöka. Jag lovar. Precis som jag lovade de 2 konstaplarna som stoppade mig för en vecka sedan.

Inga kommentarer: