Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

onsdag 5 mars 2008

Två fantastiska outfits



Det här med att hitta rätt kläder inför bröllopet är svårt. De ska passa ihop med brudens kläder såklart. Det ska funka med årstiden och miljön kring vigseln. Och kläderna ska ju kännas JAG. Efter att ha provat mängder av olika outfits så är jag nu nere i två. Mina två favoriter.

Nummer 1 är så där härligt romantisk men ändå manlig. I min favoritfärg. Laxrosa. Observera den lite kaxiga käppen som utstrålar inte bara pondus utan även signalerar framgång och makt. Och hatten. Hatten blir en tuff kontrast till det lite mjukare rosa. Helt kort - en fantastisk outfit.

Nummer 2 är våren personifierad. Skön grön i ett häftigt spel mot det oskuldsfulla vita. Den väderbeständiga huvudbonaden kan komma väl till pass vid eventuellt regn och rusk. Smycken i guld och de solbrända händerna signalerar välstånd och status. Kanske är den min favorit ändå. Helt kort - en magnifik outfit.

Inga kommentarer: