Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 11 mars 2008

Skrytlöp

Jaha. Nu krävs nya mål. Idag nytt PB på löpbandet. 4 km på 17:20 min. Snitthastighet 13.9 km/h.

Kan det vara därför jag börjat se min egen hårbotten? Jag springer så snabbt att håret faller av. Jag kommer snart att vara helt utan hår. Spolformad. Med coola fartränder längs höfterna. Med en liten spoiler bak i nacken. Med solfilm på kontaktlinserna. Och jäkligt breda dojjor. Allt för att komma ner under mitt nya mål. Under 17:00 minuter. Jag är lavahet. Jag är blixtsnabb. Jag har eld i röven. Det är snart dags för ett artistnamn. Cannonball Runner.

2 kommentarer:

Jonas sa...

Nytt mål: Springa 5 km. Eller?

Hegge sa...

Det är helt klart ett alternativ.