Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

onsdag 26 mars 2008

Under trädet


Satt och tittade igenom foton igår. Hittade detta foto från förra sommaren. Har inte sett det tidigare. Jag undrar vad jag tänker på. Vad jag tittar på. Gör jag mig bara till kanske? För att se så där lite mystisk och hemlighetsfull ut. Eller befinner jag mig på ett djupare plan. I annan dimension. Kanske stod jag där i timmar. Orörlig. Drömlik. Nyckfull. För att plötsligt sjunka ihop. Kraftlös. Som en korv utan fyllning. All min kraft har gått till mina tankar. Tankar som sedan tog månader att bearbeta. Analysera. Försöka forma och förstå. Detta galna genis tankar. Eller. Mer troligt. Jag hade ingen som helst aning om vad jag gjorde där. Under trädet.

1 kommentar:

Anonym sa...

du ser hungrig ut ...