Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 31 mars 2008

Min första bokklubb


Överste Lennart Uller. Med sitt allra bästa leende. Håll med om att han känns trovärdig. En man att lita på. En man som får saker gjorda. Och stämpeln. Kvalité. Exklusivitet. Trygghet. Allt detta utstrålar Lelle. Dom matchar varandra perfekt. Lelle och stämpeln.

Jag gick med utan att blinka. Jag stod nästan i givvakt framför datorn när jag signade upp mig. Jag och Lelle. I samma klubb. Vuxna män som gör saker tillsammans.

För att inte prata om alla grejor jag ska få. 6 krigsböcker. 1 krigs-dvd. Och en kamofärgad persedelpåse av jägarförbandstyp. Hallå. Jägarförband. Ingen jäkla malajväska alltså. Respekt! Allt av ett värde på 2.421 kr. För bara 99 kr.

Jag hoppas att det inte gör något att jag inte blev krigsplacerad utan friställd direkt efter lumpen. Att Lelle tittar snett på mig. Att han blir besviken på sin nya medlem. När jag står där med min kamouflagefärgade Jägarförbandspersedelpåse. Full med böcker jag egentligen inte ville ha.

1 kommentar:

Nada sa...

Jag vill också ha, fick ju något utskick men läste det inte i tid, och nu är det ju kanske försent, finns lite på deras websida (http://www.krigshistoria.nu/erbjudande.html) men är bara 4 böcker + 1 väska. Lite surt att det verkar drivas som ickevinstdrivande typ att utnyttja deras organisation bara :/