Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 3 mars 2009

Kinkig



Jag är kinkig. Jag vill inte riktigt. Det tar emot. Jag skulle hellre slippa. Men det är dags. Det är proteinpulverstund. Jag hatar den. Men det är ett måste på väg mot den perfekta kroppen och mot "Utmärkt kondition" i Coopers test.
Sa jag förresten att jag klarade 50 armhävningar i rad i helgen? Och sa jag att jag låg i fosterställning och grät efteråt? Men inte av glädje. Utav. Ren. Ond. Smärta.

4 kommentarer:

Martin sa...

very kinky indeed!

vad ska du ha för mål nu då? 100 pushups?

Hegge sa...

Med tanke på smärtan tror jag att jag nöjer mig med 50...

Anonym sa...

Du kan prova 120 i bänkpress....

Hegge sa...

Jag har så svag benstomme, jag tror jag kommer gå sönder.