Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

onsdag 13 maj 2009

The Big Pitch

Idag ska jag sälja in mig själv. För mina nya eventuella bossar här i akvariet. Jag tror det kommer gå fina fisken eftersom jag är lättsåld, lättköpt och lättfotad. Jag drar på mig sexiga underkläder, nysmort munläder och min allra bästa top of line låtsasjobbarmin. Jag kommer kamma bena, vattenkammat såklart, raka benen och sitta rakt i ryggen. Jag lämnar pruttkudde, dåliga vitsar och ett ovårdat yttre hemma. Jag tar med CV, flytspackel och munspel. Går det bra kör vi lättklätt poolparty i sommar med bira on the house och barbeque. Går det åt helvete så lägger jag upp nakenbilder på mig själv här på bloggen och ni kommer få pröjsa för att se skiten.

Inga kommentarer: