Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 7 maj 2009

Låtsasjobbarminer del V



Det är såklart taskig tajming att fortsätta min serie av "Låtsasjobbarminer" mitt i nedskärningstider. Men jag stirrar döden i vitögat och kör ändå eftersom jag vet hur uppskattad och viktig den är för många soffpotatisar där ute i den verkliga världen.
Nåväl. Här har jag satt på mig ett par hyfsat coola brickor i 60 kronors klassen. En härligt sammanbiten min som signalerar att jag jobbar med något jävligt viktigt. Man kan säga att skylten "Stör ej!" hänger tydligt framme. Hörlurarna som jag har på mig (lyssnar på vågskvalp och fågelsång) är som vanligt en tydlig markering att jag befinner mig i närmast en arbetsnirvana och jag går inte att nå fram till. I själva verket sover jag bakom de skönt mörka solglasögonen. Skickligt? Sjukt skickligt säger jag.

Inga kommentarer: