Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 18 maj 2009

Who´s your daddy!

I eftermiddag ska vi på föräldrakurs. Jag har ingen som helst aning vad som kommer hända där eller vad jag ska få lära mig. Jag antar att det har att göra med att jag ska bli pappa och mina kunskaper inom det området är klart begränsade.
Men hur svårt kan det vara? När lillbajsarn har lärt sig sitta tar jag med honom på fiskefänge. När han lärt sig gå tar jag med honom till golfbanan. När han lärt sig prata tar jag med honom på fotboll. När han lärt sig svära och kasta saker då spelar vi tv-spel. När han lärt sig allt detta sätter vi kronan på verket. Grillningens och ätandets ädla konst och mysterier.
Till kursen tar jag med fru, lillbajsarn såklart och sockiplast storlek 52.

Inga kommentarer: