Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

måndag 11 maj 2009

Movie night

Jaha. Vi hade en så kallad movie night i lördags. Det är ju himla mysigt att hasa ner sig i soffan med sin härliga fru och en massa snarr. Vi hyrde tre filmer. Japp. Hyrde. Vi laddade inte ner. Vi måste hjälpas åt nu med att konsumera. Få fart på konjukturen. Så. Filmerna var Quantum of Solace, Arn (del 2) och Låt den rätte komma in.
Crap.
Crap.
Crap.
Ska det vara så jäkla svårt att göra en bra film? Är det så? Är det så? Så. Ge mig ett bra filmtips nu för bövelen! Nämner ni en enda av Mamma Mia!, Star Trek eller Göta Kanal 2 så självantänder jag.

7 kommentarer:

Andy sa...

Här kommer några tips.
Spice Wolrd, Howard the Duck samt Reine och Mimi i fjällen. Snacka om att självantända

Hegge sa...

Ghhhaaaaaaaaaaa! Fzzzzzzzzzzzz.... whoooooooooooooof!

Andy sa...

javisst herr fisk. nu även med ljudeffekter

Kurt "Puppy" Löf sa...

Watchmen
Top Secret!
Fletch
Convoy
Die Hard

Där har du 5 episka ruppar!

Hegge sa...

tack! Innan jag brinner upp så ska jag ge Watchmen en chans. Är den kass kommer jag fortsättningsvis bara se filmer med Chevy Chase. Resten av livet. Och zombierullar förstås.

hanna sa...

Du kommer att ÄLSKA Lars and the real girl!
http://www.imdb.com/title/tt0805564/

Hegge sa...

Den får också en chans då. Tack vare den galna titeln!