Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

torsdag 28 maj 2009

Målkalas

Det är dags för ett nytt mål. Jag älskar mål. Det är lite av min grej har jag märkt. Först var det vikten, -8 kg på lika många veckor. Check. Nummer två var att fixa 50 armhävningar i rad på 6 veckor. Check. Nummer tre var att nå utmärkt kondition i Coopers test på 8 veckor. Check.

Nästa mål.
Att slå en driver-rackare över stängslet på rangen där jag tränar. Den ska vara rak. Rakt över det kanske 4 meter höga stängslet. Mellan flaggstängerna. Jag vet precis var för att den ska godkännas. Det kommer nog krävas en drive på över 260-270 meter. Kanske ännu längre. Och. Jag ska klara det innan 1:a juli. Det kommer krävas massor av träning. Och styrka. Jag måste ta i så jag får bäckensprängning, tinnitus och krackeleringar i knäna. Jag vet att jag kan klara det.
På söndag spelar jag på bana igen. Jag tar med röjsåg, karta och kompass.

Inga kommentarer: