Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 19 maj 2009

Milen

Igår kväll hetskäkade jag en pizza. En enorm rackare. Med lätt illamående och tung ångest låg jag efteråt i soffan och bubblade och svor. Hojtade på frun att hon skulle hejdat mig att äta upp allt. På natten var jag uppe och drack litervis med vatten eftersom jag dessutom hade bett om ett extra stim med sardeller på pizzan.
Idag sprang jag milen på lunchen för botgöring. Det gick ju fina fisken. Men. Vi snackar eftersvettningar som skulle göra Benny Hill på redskapsgympa i frottépyjamas avundsjuk. Som tur var hade jag en frusen kylklamp (konstigt men sant) på skrivbordet som jag dämpade den värsta hettan med.
Jaha. Damage control då. Inte mycket. Allt ok. Känns bra. Två utomjordiskt ömma nipplar bara.

Inga kommentarer: