Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

tisdag 5 maj 2009

Framtiden

Det ser mörkt ut här på företaget. Ett hundra simpor måste gå. Jag vet inte om jag får vara kvar. Därför passar jag på att fiska lite för mig här på bloggen.
Så. Jag är en fena på allt. Jag är en baddare även ute på djupt vatten. Jag dyker alltid upp i tid och går till botten med det mesta. Maskar nästan aldrig av. Jag simmar för det mesta medströms och gnäller sällan motströms i stim. Jag krokar nästan aldrig fast mig i svårigheter. Jag har ett fantastiskt minne. Ja, som en guldfisk. Jag leker bara på hösten och är uppvuxen i kasse. Favoritdrycken är rom och maten pellets. Och jag har ordentligt med simhud mellan tårna. Kort sagt. Jag nappar på det mesta.

1 kommentar:

Blötulf Returmasonit sa...

Allt löser sig nog till det bästa ska du se, firren.
"Bättre en harr i bäcken än ett barr i häcken" som vi brukar säga.