Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

onsdag 14 maj 2008

2 dagar kvar



Jag är nervös inför lördagen. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad men det kittlar så där kissnödigt i magen. När jag blir nervös eller känner mig lite besvärad så börjar jag pilla på näsan. Det börjar klia på näsan. Hela tiden. Kli. Kli. Kli. Tills jag inte känner mig nervös längre. Då slutar det klia. Varje gång jag tänker på lördag så kliar det lite på näsan. Då pillar jag lite på den. Då känns det bättre. Så tänker jag på något annat. Och så slutar det klia.
Så står jag och pillar mig på näsan på lördag så vet ni varför. Då får ni kasta en sko på mig så jag slutar.

Sista timmen på jobbet nu. Sen är jag ledig i en vecka. Skönt. Nu ska jag bara njuta av tillvaron. Dricka vin. Dricka champagne. Dricka whiskey. Och äta god mat. Kanske tar jag mig en röka om jag slutar hosta någon gång bara. Den här förkylningen jag dragit på mig börjar bli jobbig. Som en stor finne i röven som aldrig slutar klia. Och efter bröllopet är det en 3 dagars på spahotell i Smögen. Slicka såren litegrann. Dricka vin och äta god mat igen. Kanske tar en röka. Spelar en runda golf. Njuter av livet. Jag och min lilla fru.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herje, du MÅSTE blogga under tiden. Det är ingen önskan, det är ett krav, annars skickar jag svärfar på dig och fungera inte det så skickar jag svärmor eller Annika. För själv vågar jag inte.

Hegge sa...

Jag lovar! ; )

Anonym sa...

Jag ville ha en utförlig rapport från svensexan. Den bara började och sen fick man inte se vad som hände sen? Bilder, referat?