Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

fredag 23 maj 2008

Mina fötter


Mina fötter. Långa fula tår. Med lite hår på. Usch. Men i dag gillar jag dom. Jag har inte tränat ordentligt på två veckor. Jag har varit förkyld. Jag har gift mig. Jag har druckit eldvatten som en alkoliserad indian med trasig tomahawk. Jag har ätit pizza så jag har fått ostmustasch ner till bröstvårtorna. Jag har ätit chips och godis som en 7-åring med ätstörning. Jag har rökt cigaretter som en baltisk långtradarchaffis med stendammslunga och hela lasten full med John Silver utan filter. Kort sagt. Jag har skändat min kropp. Så i dag var det dags. Att återgå till blod, svett och tårar. Och mina fötter bar mig fram på löparbandet som en liten svävande älva med trollspö och glitter i håret. Mina magiska alvfötter. Fan vad fula dom är. Men i dag gillar jag dom.

Inga kommentarer: