Besökare

Totalt antal besökare: Antal besökare denna månad: Antal besökare idag: Antal besökare denna vecka:

onsdag 21 maj 2008

Hemma igen



Jaha. Då är man tillbaka i vardagen igen. Efter 3 dagar i Sveriges framstjärt - Smögen. Vi har slickat såren på ett kanon-spa efter en fantastisk helg. Det tog några dagar att ta in allt som hände under lördagen. Bröllopet blev precis lika fantastiskt som vi hade tänkt oss. Allt i från vigseln, maten, vinet, toastmadamen, bestman, tärna, brudnäbbar, bandet, DJ, fotografen, talen, våra familjer, lokalerna, milljön och såklart alla gäster. Utan alla er hade det inte varit möjligt. Och stort tack för alla fina presenter! Nu blir det mat och vinresa till Toscana i höst. Och stort tack till Bakis, utan ett helrör med bakispiller så hade den senaste veckan blivit tung. Jag har inte haft några spelande romer med cymbaler alls bakom pannbenet. Så mycket eldvatten och så få demoner.

Nu ska jag komma tillbaka till matchform igen. Det kommer bli tungt. Men upp med affischen på Fabio igen. På med alvdräkt och löparskor. Och sen ska jag stoppa huvudet i proteinburken.

Sen ska jag vässa golfsvingen. Nu får det bli ett slut på skogspromenaderna, jordfårorna på fairway, sorkdödarna, kvadrupelbogeys och Tourettes golfsyndrom.

Nu närmast ska jag klara av GTA IV. Hoppas det blir skitväder. För då får jag vara inne och leka.

Sa jag att vi hade en teleskopkikare på hotellrummet? Synd att det inte var badsäsong.

Inga kommentarer: